Poskytuje poradenství v oblasti komunikace a rozvoje značky. Účastní se výběrovných řízení na straně klienta nebo agentury, poskytuje poradenství managementu nebo řeší projektové úkoly.
Je ředitelem mezinárodního festivalu reklamy PIAF (soutěž kreativity a mezinárodní konference). Angažuje se za zvýšení úrovně komunikace státních institucí. V minulosti pracoval v oboru komunikace na vysokých manažerských pozicích ve společnostech TV Nova, Philip Morris, Citibank, ČEZ a Plzeňský Prazdroj. Založil a pět let vedl PR agenturu Impact (dnes Pleon-Impact). Za svoji práci byl několikrát oceněn v oborových soutěžích, čtyři roky byl předsedou profesní organizace PR klub.
Náborový plakát láká na úředničinu ve Spořce. Neodolal jsem a napsal motivační dopis.
V opravně mobilů šermují před zákazníky pojmy, jejichž výklad znají jen oni. Dílem manipulují, dílem předpokládají, že ovládáme jejich interní žargon. Obojí je špatně.
Masivní odchod zahraničních vydavatelů z ČR a nástup tuzemských investorů bez mediálních zkušeností. Co je vede k nákupům? Naivita, vůle ovládnout mediální prostor nebo skvělá podnikatelská příležitost? A jak to poznamená tiskoviny samotné?
V Soči se prý hokej bude hrát s ruskými puky. Ale ouha! Je na nich napsáno Czech Republic. Chyba v komunikaci nebo chyba v Rusku?